Nya djur & Utställning

02.11.2013 20:27

Har idag varit iväg på första utställningen, va riktigt kul. 
Hjälpte till att bära lite och jag lärde mig en del om det faktikt, hade själv med mig min Havanna rex hanne i B klass som
efter avdrag av vitt strå på örat + ej klar i pälsen/fällning slutade på 94 poäng. 
Hade också med mig min viltgula rex, som hamnade på 92 poäng. 
Idun tokfäller och hade lyckats dra på sig gulla tassar innan och hamande därav på 90 poäng. 
Med hem kom en tricolour dalmatin hona på 92 poäng (avdrag för smuts som hon dratt på sig på väg till
utställningen). 

men nu taggar vi vidare och siktar mot både Long i december och Kvänum i januari, nu ska jag bara fundera på  
VILKA djur som ska med. 

Här hemma finns nu 4 ungar kvar tillsalu, under "till salu" finner du vilka. 

 

Kontakt

NarwaniasKaniner 0512-33053
0722702860
narwaniaskaniner@live.se